Hazenians @ DQ

 .salam and greetings.


tadi aku ade la gi kenduri.
kwn ma aku punyer anak dpt excellent PMR
tengah2 dok sedap2 melantak tetiber la ader mesej masok.
ape msgnyer?
alamak. xleyh enteprem dlm nih la.
tapi memerlukan aku bergayot dgn beberape org untok
ber-yadaa2 pendapat.


S.O.
aku pon ade la kol tipah.


"Helo,salam. tipah."
"hah. ye? aku."
"tipah?"
"hah?"
"ang ade dapat msg tuh x?"
"msg apper?"
"laa. ang x dpt ker? nape setakat nih aku je yg dpt?"
"ko ckap pe nih. aku xphm?"
"***************************************************"
"oooh. ish2. aku xdpt. naseb ko la kot dpt."
"ooo. xpe2. ni apsal ang bisik dgn aku nih?"
"eh. ko pon bisik dgn aku?"
"erk. yeke. aku xpasan."
"maybe aku xdpt sbb dye taw aku msok DQ kot."


"what???! ang masok DQ??"
"ha la. da due minggu."


"apekah? dah due minggu?? wohoi. da lame. tatau pon."
"erm. sori la. mase mule2 tu aku ade sumting epen. sdey sket."
"ooo. yeke. xpe2."
"kirim slm kat khai."
"ooo. nanty aku kim slm kan."
"tak. aku tye nak kim slm kat khai ker?"
"jap. khai? nape ang nak kim salam kan?"
"sebab dye ader kat cni."


"what????!!"



lagi la aku x leyh trime nih. caner aku tak leyh tau. paleng2 pon khai la.
ceh. xbaek toi itu anak. punyer la akrab dgn aku xgitau langsong.


"ooo. sdeyhnyer.haha. aku tatau. tapi congrats la korang eh. bgus2."
[sungguh terharu]
"kayh. tengs2. aku bisik sbb aku tgah ade majlis nih. huhu."
[kedengaran ade orang sedang bagi talk. btol la tuh]
"ooo. ok2. sori kaco jap. err. sape ade lagi kat situ?"
"hanisah ader cni."
"laaaa. yeke. ok2. nanty suh khai kol aku taw. in 24 hours. kalo x. sok dye x tgok dunie."
"ok2.nanty aku kim salam dye."


~wawawa~


itu lar brite nyer. 3 dak Hazenians shj yang berjaye ditempatkan kat
.Darul Quran.


Tahniahlah korang berjaya. wah. aku berbangge.


"hafal bgus2 kayh. idop baek2."


That's all for now. brite kwan kiter. 
yang disedut masok DQ due minggu lepas.
tadaa~

.hanisah. yg sgt fragile hatinyer.



.tpah.you never knew who is exactly she is.







aku nak cakap sket untok khai la.
sket la. enteprem jap eh.
syera. akhirnye. impian ang yg tuh. tercapai gak eyk.
so no more xde environment la. aku jeles. tp aku hepi untok ang gak.
aku doakan yg terbaek untok ang je la. 
you always got the best. 
S.O. 

keYin


sponsored by
[^0^] Hazen

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Hazenians @ DQ"

Post a Comment